29 Şubat 2012 Çarşamba

MANTAR AİLESİ BİRLİĞİ

 ben Mokşa, mantar ailesi birliğinin bir üyesiyim. mantarlar x ve y olmak üzere iki cinse ayrılırlar ve bu iki tür genetik olarak kendini kopyaladıktan ve bi çocuk sahibi olduktan sonra bir arada yaşar. eğer bir mantar olamıyorlarsa ayrılırlar, bu doğa ananın kaidesidir. bazı mantar birlikleri ise kanserli bir doku oluşturur ve bu birlik içinde hastalıklı bi şekilde devam ederler.

 genel bir giriş yaptıktan sonra devam edeyim, tüm hayatım boyunca bu kanserli hücrede yaşadım ancak saf genetiğimi hiç bi zaman kaybetmedim. beni dönüştüremediler, diğer mantar birlikleri de bu kanserli dokuyu hastalıklı bi şekilde onaylıyor, aleyhine konuşulmasını yasaklıyordu. zaten ben mantar birliğine düşman değilim ancak doğa ananın kaidesi gereği birleşemeyen mantarların ayrılması gerekir. ben bunu savunuyorum. tüm hayatım boyunca yasaklıydım, vız geldi. sizin aptallığınız dedim ve güldüm geçtim, bir insanın  mantar ailesi birliğinin kötü bir örneğinin mümkün olmadığına inanması tam bir ön yargı örneğidir.

 bugün hala inatla içinde bulunduğum mantar birliğinin hastalıklı olduğunu düşünüyorum, tabi ki başka hastalıklı mantar birlikleri de var. önce bu kanserli yapıyı terk edeceğim, çünkü burasının yaşam düşmanı olduğuna inanıyorum. ben neden katlanmak zorunda olayım, benim gibi saf bir genetiğin başka bir yerde olması gerekir. ha zannetmeyin kanserli hücreler bana dert oluyor, onlar vız gelir tırıs gider. tüm ön yargısız, politik olarak dönüştürülmemiş mantarlara sevgiler, her mantar birliği iyi olmayabilir. o zaman ayrılmak normaldir ve kabul etmek gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder