28 Şubat 2012 Salı

SİZİ SEVMİYORUM MANİFESTOSU

 evet sizi sevmiyorum, çocukluğumdan beri bu böyle ve sonsuza kadar da böyle olacak. çünkü şüphe götürmez ve açık bir şekilde ben doğruyum ve siz yanlışsınız. neden size ayak uydurayım, neden size benzemeye çalışayım? siz bana benzeyin.

 sizin aptalca bir göreceliliğiniz var, zalimi ve mazlumu ayırt edemiyorsunuz. Kaddafiye ve İlker Başbuğ'a ağlarken onların yaptıklarına ses çıkartmıyorsunuz, neden mi? onlar sizin çocuklar, kendi takımınızı vuramazsınız dimi ? o zaman soruyorum takımınızın hiç bir değeri ve ilkesi yoksa nasıl bir takım olabilir bu?

 devam edeyim, saçma sapan bi hayat algınız var. bi yere kapağı atıp herşeyi kurtarmaktan bahsediyorsunuz. daha sonra da o kapağı attığınız yerde tıkılıp kaldığınız için ağlıyorsunuz. hal bu ki hiç bi şey için kapağı atma söz konusu değildir, hiç bir garanti yoktur. siz bizzat hayatın kaidesine düşmanlık ediyorsunuz.

 bölücüsünüz, akıl ve kalp olarak bölüyorsunuz kendinizi. bu şekilde soyut bir insan mümkün değildir. insan tek bir şekilde hareket eder; bu doğrudur ya da yanlıştır diye. eğer yaşlı bir kadını öldürüp parasını çalıyorsam bu aklen doğru ahlaken yanlış olamaz. komple yanlıştır.

 sürekli başka yerlerde olmayı düşleyen, sızlayan mahluklarsınız. her daim şikayet ediyorsunuz ve başkalırını suçluyorsunuz. bütün suç sizin, zaten bunu anladığınız zaman kafanıza sıkacaksınız.

 havada uçuşan yapraklar gibisiniz, hiç bir kökünüz yok. her şeye ayak uyduracak kadar ilkesizsiniz. bunun sizi koruduğunu sanıp dünyaya yalancı kahkahalar atıyorsunuz. hal bu ki her an daha fazla çürümektesiniz.

 bana her zaman haklısın diyorsunuz ama bunu dememeniz gerekir, çünkü ben haklıysam bu davranışı yapmamalısınız. aynı anda iki şey de doğru olamaz. benden farklı fikirde olmanız son derece normaldir ama ben tüm fikirlerinizin elinizde patlayacağından eminim. sayınız ne kadar olursa olsun, ne kadar kalabalık gelirseniz gelin ben kendimle memnunum. asla kendimi sorgulayıp acaba onlar mı haklı demeyeceğim, çünkü bir düşümcenin doğruluğu sayıyla alakalı değildir.

 her şeyi belirleyen büyük abiler, büyük devletler ve güçler var kafanızda. kendinizi nesneleştirdiğinizi anlamıyorsunuz. siz bir hiçsiniz kendinizce, ilk defa size katılıyorum, öylesiniz.

 tüm dünyaya, kurallara ve sistemlere muhalifsiniz. ama muhalefetiniz sıra size gelinceye kadar. dün yakındığınız pislikleri bugün başkalarına yaparsınız. çünkü siz o pisliklere hoşt diyemeyecek kadar yüreksizsiniz. benim canımı yakan bu hayattan intikam alıyorum diyeceksiniz sonra da dost meclislerinde. sizin canınız çok tatlı herhalde , baksanıza sizi bu kadar kızdırdıklarına göre. ayrıca ben sizin canınızın yandığına da inanmıyorum, tabi o arabayı alamamak, o kızı elde edememek çok can yakıcı olmalı.

 karamsarsınız, ilkesizsiniz, vefasızsınız, kafanız karışık, yönünüz kayıp ve bütün bunları gizlemek için şekilden şekile giriyorsunuz. tüm gayeniz günü kurtarmak. hal bu ki ben tüm dünyada geçerli olan, tüm insanların iyiliğine olan bir model sunuyorum. insanca bir yaşam mümkün diyorum, ister değişin benimle olun, ister benim gibi olanlar beni bulun. anladınız sanırım bu krallık bende olduğu sürece gelseniz de olur gelmesenizde, ayrıca bir gün böyle düşünen aydınlık insanları bir yerlerde bulacağıma eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder